Presentation

Det jag skriver i mina texter är mina privata reflektioner. Jag gör inget anspråk på att vara vägvisande, detta är mina tankar om utveckling och även om inveckling. Sannolikt blir det flest texter om livet som rektor på just min rektorsstol.
Välkommen att följa med.

Med ett förflutet i många olika yrken, från nattportier på Stadshotellet via säljare på Svenskt Stål AB till skolans underbars lärarvärld har jag nu ett rektorsuppdrag. Skolan är liten, ca 100 elev…

Source: Presentation

Kommentera

